Album w pudełku - pamiątka Chrztu Świętego dla chłopca

Witajcie!
dziś przybywam do Was z pamiątką Chrztu Świętego. Choć malutkich dzieci w rodzinie brak, to i tak często trafiają do mnie pytania: co dać? no jasne, że zwykle są to pieniądze ale może estetycznie opakowane? albo jakiś drobiazg jeszcze? więc przybywam z pomocą: świetną pamiątką jest albumik na zdjęcia z tego wyjątkowego dnia-pełen zakładek, kieszonek, ukrytych schowków...zobaczcie sami:


Albumik ma kształt harmonijki i jest chowany w pudełeczku.



Tutaj widzicie jego okładkę i wierzch pudełeczka.

Poniżej natomiast są pokazane jego karty:








i jeszcze sekretna kieszonka:


No cóż mam nadzieję, że mój albumik przypadnie do gustu rodzicom i dziecku-i stanie się cudną pamiątką tego jedynego, wyjątkowego dnia w życiu małego człowieka i jego rodziców...


A teraz czego użyłam, czyli jakie "papeliniki" ozdobiły mój albumik:

dwie tekturki: bucik chłopczyka



piesek 3D











ponadto:



mój ulubiony motyw aniołków



oraz ze sklepu Craft Style cudny papier Ladies and Gentelman:


No cóż, mam nadzieję, ze spodobał się Wam mój pomysł na pamiątkę z okazji Dnia Chrztu Świętego. Jeśli tak, zapraszam na kolejne inspiracje i pozdrawiam gorąco:




2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger