Kartka wielkanocna z pisankami

Dzień dobry,

zapraszam Was serdecznie na moją pierwszą inspirację dla Papelia.
Z racji tego, że wielkimi krokami zbliżają się święta wielkanocne postanowiłam 
pokazać Wam kartkę wielkanocną z pisankami w roli głównej.

Ponieważ nie mogłam się zdecydować - wybrałam pisankę z zestawu Rosa oraz 
dużą pisankę z palmą . Dodałam napis Wielkanoc.
Tekturki pomalowałam białym gesso , następnie pociągnęłam woskiem metalicznym zielonym
brązowym . Tekturki nabrały pięknego blasku - musicie mi uwierzyć.
Część kompozycji podkleiłam na kostkach dystansowych , przez co praca
jest bardziej przestrzenna. Dodałam również kwiaty ręcznie robione z foamiranu.

Zapraszam:







Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Ze sklepu Papelia wykorzystałam:


dodatkowo z Craft Style użyłam:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger