TINY HANDMADE- Gościnna Projektantka Papelii

Witam serdecznie

Mam nadzieję, że wypoczęliście nieco w ten Świąteczny czas :).
Dziś chciałam Was zaprosić na spotkanie z naszym Gościem, a jest nim

TINA J



Tino bardzo Ci dziękuję za przyjęcie zaproszenia oto co nasz dzisiejszy Gość pisze...


Witam wszystkich bardzo serdecznie. 
Dziękuję całemu DT za zaproszenie i możliwość dzisiejszego inspirowania.
Mam na imię Tatiana, w blogowym światku występuję jako Tina J.
Czasami lubię sobie potworzyć. Szczególnie bliskie jest mi szydełko.
Moje ręce uwielbiają również ciachać papierki.
A jak już sobie pociacham to tworzę głównie karteczki. Trochę klasyki, trochę schabby czy C&S.
Ci co mnie znają już o tym wiedzą, a jak ktoś jest chętny zobaczyć moje małe dzieła, czy dowiedzieć się czegoś więcej o mnie to zapraszam do siebie na bloga:  tiny-handmade.blogspot.com .
Moja dzisiejsza praca odbiega od tematów świątecznych, bo przecież w grudniu są też i inne okazje do świętowania, np. czyjeś imieniny.
I tak to powstała karteczka, w której wykorzystałam
stempel duży - storczyk oraz tekturkę - napis Z okazji imienin.
Storczyk pomalowałam farbkami wodnymi...






http://www.papelia.pl/stempel-gumowy-storczyk-galazka-duza-p-1232.html


http://www.papelia.pl/bloczek-akrylowy-do-stempli-6x8-cm-z-podzialka-p-665.html
http://www.papelia.pl/plytka-mediowa-papelia-p-859.html
Tino pięknie dziękujemy za przygotowanie tej niezwykle optymistycznej pracy
raz jeszcze dziękuję za przyjęcie zaproszenia :**...
Zapraszam także wszystkich, którzy używają w swych pracach produktów Papelii do zabawy
Życzę Wam wesołego świętowania, wszak dziś Drugi Dzień Świąt :)...
Pozdrawiam serdecznie
Hej kolęda, kolęda :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie za zaproszenie i możliwość dzisiejszego inspirowania. Życzę całemu DT oraz wszystkim odwiedzającym bloga dalszego miłego świętowania 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy cieszy się z prezentu np. z okazji urodzin imienin lub świąt. Szczególnie fajnym prezentem jest kartka którą można wysłać do ukochanej osoby która jest od nas oddalona odległością. Można zakupić kartkę która nie jest standardowa tylko wykonana techniką hand made. W tedy mamy pewność że takiej kartki już nie dostał. Polecam luknąć na https://artistroom.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger