KIEDY ZNÓW ZAKWITNĄ BIALE BZY

Witajcie Kochani:),
na samym początku chciałabym 
baaardzo gorąco przywitać się z Wami -
to mój 1-wszy post na blogu Papelii:)

jako inspirację przygotowałam dla Was
ozdobę na bazie koła
z ulubionymi kwiatami mojej Babci -
białym bzem:)
bo mogą one służyć nie tylko jako
okładka czy wkład do albumu, 
ale także jako pojedyncza ozdoba:)
jak bez, to musi być i słowik,
czyli kolejna moja wielka miłość - 
dopełnieniem mojej pracy
listki,
które są w tym miesiącu naszym




użyte materiały:

pozdrawiam cieplutko
życząc miłego dnia:)


3 komentarze:

  1. Piękna! Uwielbiam okrągłe kartki, choć robię je tylko na Boże Narodzenie, a tu widzę, że każdy temat świetnie się prezentuje w kole :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger